​کابینت پولیشی چیست ؟ 
این دسته از کابینت ها را اولین بار یک شرکت آمریکایی به نام Zentique تولید کرد و از طریق واردکننده‌های ایتالیایی به ایران فرستاد.
کابینت پولیشی مغزی از جنس ورق ام دی اف خام دارد. ورق MDF توسط دستگاه‌های برش و سی ان سی طبق سلیقه‌ی مشتری و دیزاین منازل شما به شکل ساده یا ابزار خورده شده حکاکی می شود.
اما همانطور که خودتان می‌دانید تفاوتی که در تمام کابینت‌های تولید شده وجود دارد؛ در جنس درب و نمای آن کابینت است. و فضای داخلی کابینت ها در تمام انواع، یکسان و تماما از جنس ام دی اف با روکش سفید می‌باشد.
کابینت پولیشی یکی از باکیفیت ترین و مقاوم ترین نوع کابینت هاست . 
کابینت پولیشی چند لایه رنگ روی MDF خام است که ضخامت رنگ بالاست.ضخامت درب ها از 25 میل تا 48 میل است .
کابینت پولیشی به خاطر پاشش چندین میلی متر رنگ پلی اورتان و همچنین انجام پولیش کاری سطحی ، به خوبی در برابر آب مقاوم هستند. البته می‌دانیم که خود چوب ام دی اف، مقاومت خوبی در برابر رطوبت ندارد. پس به کمک پولیش کاری سطح، خصوصاً در مناطق شرجی و مرطوب، می شود طول عمر این کابینت‌ها را بالا برد.


  • ​​استفاده از رنگ پولیش باعث می‌شود ضخامت کابینت های پولیشی در حدود ۲ تا ۳ میلی‌متر بیشتر از سایر کابینت‌ها باشد. ضخامت بیشتر هم به استحکام ورقه‌ها کمک می‌کند. به‌ همین دلیل این کابینت‌ها در اثر فشار تاب برنمی‌دارند و شکل طبیعی‌شان را از دست نمی‌دهند.

  • در اثر ضربه آسیب نمی‌بینند و یا دچار فرورفتگی نمی‌شوند.

  • کابینت رنگ پولیش کاملاً ضدآب است. چون تمام قسمت‌های بدنه‌شان به‌طور کامل با ماده‌ی پولیش پوشیده می‌شود و هیچ راه نفوذی برای آب و رطوبت باقی نمی‌ماند. به‌خصوص اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید این مورد می‌تواند مزیت بسیار مهمی برایتان باشد.

  • منحصر بودن رنگ کابینت های پولیشی به سفید، باعث تمایزشان نسبت به سایر کابینت‌ها شده است

  • ضدخش است اما اگر به‌وسیله جسم سختی خراشی رویشان ایجاد شود به‌راحتی قابل ترمیم‌اند.

  • در برابر حرارت و نور مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد.

​کابینت پولیشی

​مزایا کابینت پولیشی :

​معایب کابینت پولیشی :

  • ​به دلیل حساسیت در اجرا حتما باید در محیطی ایزوله و عاری از هر نوع گرد و غباری انجام گیرید .در نتیجه احتیاج به فراهم نمودن فضایی مناسب، به همراه دستگاه های تمام اتوماتیک برای پاشش رنگ دارد .

برای اطلاع از قیمت کلیک کنید