تاج کابینت چیست؟

 

 

کابینت ها علاوه براینکه از اصلی ترین ملزومات آشپزخانه به شمار می آیند، در کیفیت و نوع دکوراسیون نیز بسیار موثر هستند، کابینت ها بخش های مختلفی دارند که شامل: پایه ها، یونیت ها (بدنه ها)، کشوها، درب ها، زیر چراغی، پاخور و تاج های  کابینت ها می شود، که همگی از تزئینات کابینت به شمار می آیند هریک از بخش های یاد شده خود به تنهایی تاثیر زیادی در زیبایی این محصول دارند .

 

 

تاج کابینت و مهمترین موارد مصرف آن :
مکان نصب تاج در بالای کابینت هاست، این وسیله که درواقع از جمله تزئینات کابینت می باشد، با مواد مختلفی مانند ام دی اف، چوب، پی وی سی، پلاستیک و ... تولید می شود. این وسیله تزئینی به دو شکل ساخته می شود، نوعی از آنها به شکل کارخانه ای و با مدل های محدود وجود دارند، نوع دیگر را نیز کابینت کاران، در رنگ ها و طرح های متناسب با کابینت می سازند .
 
اندازه تاج کابینت :
تاج ها ابعاد مختلفی دارند که هر کدام با توجه به نوع کابینت ساخته شده متفاوت می باشد. اندازه ی تاج کابینت می تواند از 3 تا 15 سانتی متر متغیر بوده و بر اساس نوع سبک کابینت مورد نظر، اندازه ی آنها تعیین می شوند. در کابینت های کلاسیک اندازه ی بیشتر تاج ها مابین 5 تا 15 سانتی متر ساخته می شوند. در این کابینت ها که کنده کاری زیاد است تاج ها جلوه بیشتری را از خود نشان می دهند و متناسب با سبک کلاسیک تولید می شوند. در کابینت های کلاسیک هر چقدر تاج بزرگ تر باشد، زیبایی کابینت به مراتب بیشتر خواهد شد .

 

 

fatemeh گفت:
کابینت متری چند؟
fatemeh گفت:
کابینت متری چند؟